Wednesday, November 7, 2007

lovely once..

Tetiba pagi ni dengar lagu ni kat Hot.FM...and tetiba pun rase mcm tertarik je kat lagu nih....beauty song loh...

Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

2 comments:

Arissa Tanazaki said...

..Aku Mau.. itu tajuk dia... :)

Miss you.. miss all of frenz.. miss Ens.... mgkin dah masa nye utk aku balik ke tgh balik... lama dah menjauhkan diri.. aku nak berkumpul dgn korg2 balik.... nak hidup dgn korg balik sblm terlambat...

hehehe... merapu....

DMS MAB Syuhada said...

miss u too....udah2 ler majuknye es...meh meh dok sini(kl) balik...ramai yg merindui ko...chewahh...hang bknnya org utara pun...bleh kumpul2 balik walau x selalu at least ku tau kau ada...huhu

my little kids..farhan syahmi & firas syafi...

Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker