Monday, August 9, 2010

My convocation - Master of Intellectual Property (MIP) UKM 2010

Alhamdulillah..syukur... berjaya juga akhirnya menamatkan pengajian Master... master of intellectual property (MIP), UKM ni...



Million thanks to my beloved husband who always support me there and then..susah payah jagakan bebudak, tolong settle masalah printer, hehe...mmg nyawa2 ikan time tu...(bak kata pia)..been also go through the miscarriage of my luv bb...dan Tuhan pun dah makbulkan, gantikan yang baru nih... huh pendek kata memacam ag ler...special thanks to my mum and abah, yg x putus2 doakan kejayaan anakmu ini....w/pun sering merungut me no have time nk gi kenduri..haha... and not to forget to all my sporting coursemate who always share (share asemen..ahaks..), work together, caring, prihatin, gile2, bg semangat juang...everything laa...to all lecturers too.. jasamu dikenang...



So, the pix shows everything.... thanks all...


mama wt bb 5months plus.

wt abah n mak...(abah sibuk sgt melayan cucu, sampai bwk spongebob tu dlm gamba,hehe)

wt my love ones..


4 dara yg berjaya tamat pengajian.. huhu

with classmate...

1 comment:

Unknown said...

Hi there!
May I ask you some questions about Master in Intellectual Property?
Thanks. =)

my little kids..farhan syahmi & firas syafi...

Lilypie Breastfeeding PicLilypie Breastfeeding Ticker Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker